سال 1398 : سال رونق تولید

منو اصلی

پرداخت الکترونیک قبوض

لطفا به منظور مشاهده صورتحساب، شماره اشتراک 12 رقمی مندرج بر روی قبض گاز خود را در کادر زیر وارد نمایید.

مثال: 013000012345

لطفا برای اطلاع از آگهی برگزاری مناقصات آدرس پست الکترونیکی خود را وارد کرده و کلید ثبت نام را فشار دهید .

 
 عضویت
 لغو عضویت
اخبار
آگهی مناقصه عمومی شماره 03/98 1- مناقصه گزار : شرکت ‌‎گاز استان ‎‌چهار محال ¬و بختیاری 2- موضوع مناقصه: اجرای باقیمانده عملیات ساختمانی ایستگاههای خط تغذیه بیدله –دهستان منج- بخش منج- شهرستان لردگان شامل: آگهی مناقصه عمومی شماره 03/98
یک مـرحله ای همراه با ارزیابی کیفی


1- مناقصه گزار : شرکت ‌‎گاز استان ‎‌چهار محال ¬و بختیاری


2- موضوع مناقصه: اجرای باقیمانده عملیات ساختمانی ایستگاههای خط تغذیه بیدله –دهستان منج- بخش منج- شهرستان لردگان شامل:

2-1- اجرای عملیات ساختمانی ایستگاه TBS کابینتی پنج مورد
2-2- اجرای عملیات برقی ایستگاه TBS کابینتی پنج مورد
2-3- اجرای عملیات ساخت و نصب ایستگاه حفاظت کاتدیک یک مورد


3- مدارک مورد نیاز جهت دریافت اسناد مناقصه :
الف – تقاضای کتبی دریافت اسناد مناقصه
ب – ارایه گواهینامه صلاحیت پیمانکاری معتبر حداقل پایه 5رشته تأسیسات و تجهیـزات یا پایه 5 نفت و گاز
ج – ارایه فیش واریزی جهت هزینه خرید اسناد به مبلغ 000ر200 ریال به شماره حساب شبای بانک مرکزی IR690100004001120904021968
بانک ملی شعبه شریعتی شهرکرد بنام شرکت گاز استان
د– ارایه کد کاربری پایگاه ملی اطلاع رسانی مناقصات

4- مهلت دریافت اسناد مناقصه : 21/02/98 لغایت 22/02/98 به مدت 2روز از ساعت 8 صبح لغایت 15

5- مهلت تکمیل و تحویل اسناد مناقصه : ساعت 15روز دوشنبه مورخ 6/3/98
6- تاریخ بازگشایی پاکات مناقصه : ساعت 10 صبح روز چهارشنبه مورخ 08/3/98

7- محل دریافت اسناد مناقصه امور قراردادها و محل تحویل اسناد دبیرخانه حراست (رمـز و محرمانه) شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری واقع در شهرکرد ـ خیابان فارابی شمالی می باشد .

8-نوع و مبلغ تضمین فرایند ارجاع کار: یکی ازتضامین معتبر درآیین نامه تضمین معاملات دولتی مصوبه شماره 123402/ت50659هـ مورخ 22/09/94 هیات محترم وزیران به مبلغ 000ر000ر135(یکصدو سی و پنج میلیون) ریال می باشد.
بيشتر


مجری سایت : شرکت سیگما