سال 1397 : سال حمایت از کالای ایرانی 

منو اصلی

پرداخت الکترونیک قبوض

لطفا به منظور مشاهده صورتحساب، شماره اشتراک 12 رقمی مندرج بر روی قبض گاز خود را در کادر زیر وارد نمایید.

مثال: 013000012345

لطفا برای اطلاع از آگهی برگزاری مناقصات آدرس پست الکترونیکی خود را وارد کرده و کلید ثبت نام را فشار دهید .

 
 عضویت
 لغو عضویت

سامانه ارتباط با مشتریان

اخبار و اطلاعیه ها

پایگاه های مفید

برای نمایش تصاویر گالری کلیک کنید
خدمات اجتماعی رفاهی
گزارش عملكرد واحد خدمات رفاهي و اجتماعي 
1-     انجام هماهنگي هاي لازم جهت اعزام همكاران به محمود آباد طبق سهميه هاي اعلام شده(4 دوره ).
2-     انجام بازديد از ساختمانهاي تازه احداث شده توسط پيمانكاران و تهيه چك ليستهاي مربوطه جهت تحويل موقت و دائم(حدود 10 مورد).
3-     انجام بازديدهاي دوره اي از ساختمانها در سطح استان و انجام بررسي هاي لازم طبق چك ليستهاي موجود و انجام تعميرات مورد نياز.(حدود 50 مورد)
4-     بازرسي ،تعمير و نگهداري تأسيسات گرمايشي و سرمايشي در كل استان(موتورخانه،پكيج،بخاري،اسپليت،كولر آبي،چيلر،سردخانه و ...)(حدود 200 مورد).
5-     نياز سنجي و خريد اقلام و تجهيزات اداري در كل استان(حدود 200 عدد تقاضا گذاري(indent ) و حدود 1000 قلم كالا)
6-     دريافت و توزيع و جمع آوري و ارسال كليه نامه ها،بسته هاي پستي،و روزنامه و مجلات داخل و خارج شركت (حدود 10000 مورد)
7-     سرويس و نگهداري تجهيزات چاپخانه و چاپ و تكثير موارد مورد تقاضادر سطح استان(حدود 250000 صفحه) و اجراي قرارداد موارد چاپي خاص در سطح شهر(حدود 10000 صفحه).
8-     ارائه خدمات غذاي نيمروزي به كاركنان رسمي و اركان ثاالث با توجه به تغيير روش غذاي نيمروزي و كمك هزينه 18000 ريالي و حفظ شرايط رستوران (حدود 40000 پرس)0.
9-     نظارت مستمر بر اجراي پيمان خدمات عمومي شركت شامل تنظيفات و باغباني و فضاي سبز وخدمات آبدارخانه هادر سطح استان(حدود 70000 نفر ساعت حجم كار).
10-  انجام كليه خريدهاي شركت جهت مصارف عمومي و رفاهي از طريق تنخواه گردان(حدود 600.000.000 ريال گردش مالي).
11-  راه اندازي واحد خشك شويي شركت از اول سال جهت شستشوي پتو و ملحفه و ..... (حدود 2000 عدد)
12-  طراحي و ثبت و بازنگري فرمهاي مورد نياز جهت سهولت انجام كار(حدود 20 فرم).
13-  برنامه ريزي جهت اقامت ميهمانان در هتل ها و رستورانهاي سطح شهر(حدود 150 نفر).
14-  تهيه و توزيع سفر كارت ملي جهت همكاران(حدود 150 مورد).
15-  نگهداري و ترميم فضاي سبز شركت و تأمين درخت و گل دائمي و فصلي و چمن(حدود 25000 متر مربع).
16-  كنترل قبوض مصارف آب و برق و گاز در سطح استان و ثبت و جمع آوري اطلاعات مربوطه جهت استخراج گزارشات مورد درخواست (حدود 700 قبض).
17-  عقد قرارداد موقت انجام كاربا پيمانكاران و نظارت بر حسن انجام كار پيمانكار در زمينه كارهاي ساختماني و تأسيسات و برق و ...(حدود 50 مورد) چند نمونه در زير:
17-1 طراحي و اجراي نرده فلزي جهت حصار منازل سازماني(حدود 500 متر مربع)
17-2 رنگ آميزي ساختمان ادارات فرخشهر هفشجان اردل و ناغان(حدود 2500 متر مربع).
17-3 اجراي پياده رو اطراف منازل سازماني و آستر كاري ديوار هاي آجري منازل و مهمانسرا ها(حدود 600 متر مربع).
17-4 روكش آسفالت محوطه ادارات حدود 5000 متر مربع).
17-5 ايزوگام پشت بام و ديوار ساختمانهاي شركت( حدود 1000 متر مربع).
17-6 ايجاد كمد و پيشخوان و ديوار پارتيشن MDF درسطح استان(حدود 100 متر ).
18-  نظارت و كنترل و تهيه اقلام آبدارخانه كليه ادارات سطح استان(حدود 1000 فاكتور).
19-  اقدام جهت جمع آوري اطلاعات و واريز مبالغ به گاز كارت پرسنل در سه ماهه آخر سال(حدود 150 نفر در ماه).
20-  تهيه بليط هواپيما و اتوبوس جهت همكاران مأمور(حدود 1000 قطعه).
21-  انجام اقدامات جهت  صرفه جويي در مصارف حامل هاي انرژي:
21-1 تنظيم و بروز رساني برنامه ي سيستم هوشمند موتورخانه.
21-2 تعمير عايقكاري لوله ها و تأسيسات موتورخانه
21-3 استفاده مستمر از آب چاه جهت آبياري قطره اي و پاششي فضاي سبز
21-4تعويض شيرهاي معمولي با شير الكترونيكي در مكانهاي عمومي مركز.
21-5 حذف روشنايي هاي اضافه در ساختمانها و اتاق ها.
22-  ايجاد فضاي اقامت جهت ميهمانان در مهمانسراهاي شركت(حدود 200 نفر).
23-  نگهداري و تعميرات منازل سازماني شركت(8 ساختمان).
24-  برآورد و تهيه نوشت افزار جهت كليه ادارات در سطح استان با تلاش جهت مصرف بهينه در دوره هاي چهار ماهه(حدود 12000 عدد از اقلام مورد نياز).
25-  نظارت و كنترل و اجراي قراردادهاي استخر در سطح استان جهت همكاران و خانواده ها(حدود 400 ساعت).
26-  بررسي و تهيه سيستم نوبت دهي واحد مشتركين شهركرد جهت تكزيم ارباب رجوع و نظم دادن به مراجعين( 7 باجه).
27-  تهيه و ثبت اموال موجود در مركز و كنترل اموال شركت( حدود 800 قلم).

1389/3/16 يكشنبه
....


مجری سایت : شرکت سیگما