صفحه اصلی > خبرها 


نسخه چاپي

ثبت 10 هزار درخواست نتیجه راه اندازی سامانه هلپ دسک در شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری

ثبت 10 هزار درخواست نتیجه راه اندازی سامانه هلپ دسک در شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری

سیامک حیدری ( مدیرعامل شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری ) از راه اندازی سامانه هلپ دسک جهت ثبت و پیگیری درخواست کاربران سیستمهای کامپیوتری در کل استان خبر داد

ثبت 10 هزار درخواست نتیجه راه اندازی سامانه هلپ دسک در شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری
سیامک حیدری ( مدیرعامل شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری ) از راه اندازی سامانه هلپ دسک جهت ثبت و پیگیری درخواست کاربران سیستمهای کامپیوتری در کل استان خبر داد و گفت : در راستای مکانیزه نمودن مدیریت خدمات فن آوری اطلاعات و در جهت تسهیل و تسریع در فرایند پشتیبانی کاربران ،این سامانه در سال 98 راه اندازی و کاربران با ثبت بیش از ده هزار درخواست در این سامانه ،خدمات به روز را طی سال گذشته دریافت نمودند .
غلامعلی کریمیان ( رئیس امور مالی وپشتیبانی شرکت گاز استان ) ضمن بازدید از واحد فن آوری اطلاعات و ارتباطات با بیان اینکه فن آوری اطلاعات شامل همه ابزارها و روشهایی است که اطلاعات را دریافت ،ذخیره ،پردازش ،مبادله و مورد استفاده قرار می دهد گفت : با توجه به سرعت و تغییر فناوری و حجم بالای اطلاعات از چالشهای امروز سازمانها استفاده بهینه از امکانات موجود بوده و اینکه سازمانها چطور می توانند از منابع انسانی و تجهیزات خود به عنوان عوامل تاثیر گذار در فرایند توسعه به بهترین وجه ممکن استفاده نموده و زمینه ارتقاء بهره وری رافراهم نمایند لذا نقش فن اوری اطلاعات در ایجاد تسهیل در امور جاری سازمان فزاینده بوده و تحول در این حوزه می تواند تاثیر بسیار شگرفی در سایر واحدها داشته و زمینه رشد و تعالی سازمان را فراهم نماید وی در ادامه از تلاشهای این واحد در به ثمر نشستن اهداف و برنامه های از پیش تعیین شده تقدیر به عمل آورد .
شایان ذکر است مهندس عرفانی ( رئیس فن اوری اطلاعات و ارتباطات شرکت گاز استان ) استفاده از فن آوریهای نوین در حوزه قرائت کنتور و تحویل قبوض به صورت پیامکی و آنی را از مهمترین دستاوردهای این واحد در سال 98 عنوان کرد و گفت : در راستای تقویت زیرساختها ی ارتباطی با نواحی و در جهت ارائه خدمات بهتر ،تغییر ساختار شبکه نواحی دارای مشکل ارتباطی انجام و معظلات موجود مرتفع گردید که با اجرای این طرح علاوه بر بهبود قابل توجه سرعت و کیفیت ارتباط ،هزینه دیتا نیز به میزان قابل توجهی کاهش یافته است .
رئیس واحد فن اوری اطلاعات راه اندازی سامانه جدید پیامکی 200019401 در شرکت گاز استان با هدف تعامل بهتر و موثر تر با مشترکین گاز استان را از دیگر دستاوردهای این واحد عنوان کرد و گفت :با راه اندازی این سامانه امکان ثبت شماره تلفن همراه ،دریافت آخرین قبض صادره ،اعلام ارقام کارکرد کنتور و دریافت تسویه حساب میسر گردیده است که با توجه به شرایط کرونایی در کشور می تواند در کاهش آسیبهای ناشی از این بیماری سهم بسزایی را به خود اختصاص دهد .
مهندس عرفانی راه اندازی سرویس خدمات الکترونیک و ایجاد لینک آن در وب سایت شرکت گاز استان را نیز از دیگر ره آوردهای این واحد در سال گذشته عنوان کرد که مشترکین می توانند در این روش با وارد کردن شماره اشتراک و شماره همراه خود در این صفحه اطلاعات مربوط به قبوض صادره و آخرین وضعیت پرداخت خود را مشاهد ه نمایند .

  • تاریخ درج خبر :
  • 1399/04/04 - ١١:٤٩
  • تاریخ بروز رسانی خبر :
  • تعداد بازدید خبر :
  • 204

خروج




تصاویر منتخب

access deny