صفحه اصلی > خدمات الکترونیک > بیانیه توافق سطح خدمات 

بیانیه توافق سطح خدمات شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری

بدینوسیله توافق نامه سطح خدمات وب سایت شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری را به اطلاع میرساند:

 

وب سایت شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری امکان ثبت و پیگیری درخواست های انتقادات، پیشنهادات، شکایات را برای شما متقاضیان گرامی در قالب خدمات الکترونیکی و از طریق سامانه ارتباط با مشتریان فراهم نموده است.

در قسمت «تماس با ما» کلیه اطلاعات تماس مدیران شرکت، جهت رفاه حال مراجعین محترم قرار داده شده است .

در سامانه ارتباط با مشتریان، به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم، درخواست مراجعه حضوری گردد.

وب سایت شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری بر مبنای پایداری زیر ساخت های ارتباطی بصورت تمام وقت در دسترس مراجعین گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد شد.

جهت سهولت در دانلود اطلاعات از روي وب سايت، لطفا نرم افزار دانلود منيجر بر روي سيستم خود نصب نماييد.

 

تمامي تغييرات و بروز رساني هاي وب سایت شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری، بدون خارج شدن وب سایت از دسترس خواهد بود ولي در صورت نياز اين كار در روزهای تعطیل انجام خواهد شد.


جهت دسترسی به بیانیه سطح خدمت مربوط به هر یک از خدمات شناسه دار شرکت ملی گاز ایران اینجا کلیک نمایید.

 

تصاویر منتخب