صفحه اصلی > خبرها > آرشیو اخبار شرکت های ستادی 


نسخه چاپي

اقدامات پیشگیرانه و پرهیز از سلیقه گرایی در صدر اهداف سازمانها قرار گیرد

اقدامات پیشگیرانه و پرهیز از سلیقه گرایی در صدر اهداف سازمانها قرار گیرد

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری در راستای اقدامات پیشگیرانه و پرهیز از سلیقه گرایی و با حضور بازرسانی از سازمان بازرسی ستاد شرکت ملی گاز ایران این شرکت در حوزه های مختلف عملیاتی ،خدمات رسانی و رضایتمندی کارکنان و مشتریان مورد بازرسی قرار گرفت .

اقدامات پیشگیرانه و پرهیز از سلیقه گرایی در صدر اهداف سازمانها قرار گیرد
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری در راستای اقدامات پیشگیرانه و پرهیز از سلیقه گرایی و با حضور بازرسانی از سازمان بازرسی ستاد شرکت ملی گاز ایران این شرکت در حوزه های مختلف عملیاتی ،خدمات رسانی و رضایتمندی کارکنان و مشتریان مورد بازرسی قرار گرفت .
در بازدید سرزده ای که توسط بازرسان در روز ملاقات عمومی مردم با مدیر عامل شرکت گاز استان انجام شد برنامه ریزی مدون ،صحیح و به موقع در حوزه پاسخگویی با ارباب رجوع در حوزه درون وبرون سازمانی مورد تاکید قرار گرفت و اذعان گردید که می بایستی از طریق شیوه های نظام مند ،سیستم محور و به دور از هرگونه سلیقه گرایی اقدامات مورد نظر صورت گرفته تا دریافت کنندگان خدمات بتوانند در سریعترین و با هموارترین را ه ممکن و بدون هرگونه دغدغه و طیب خاطر مسائل و مشکلات خودرا پیگیری و به حل مشکلات فائق آیند .
مهندس حیدری ( مدیرعامل شرکت گاز استان ) ضمن استقبال از حضور بازرسان گفت : مدیران باید در اتاق شیشه ای کار و در تمامی زمینه ها اصل شفافیت را در سرلوحه کاری خود داشته باشند وی عنوان کرد شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری با برخورداری بیش از 328500 مشترک در سطح استان و عبوردادن لوله های گاز از گردنه های سخت گذر، پر پیچ و خم و صعب العبور چری .و چهارطاق جایی که ارتفاع برف در زمستان از 7 متر هم تجاوز نموده است توانسته گرما بخش دلهای پاک و سرشار از مهر و صفای هم استانیهای عزیز در این خطه از میهن اسلامی یاشد ،جایی که حتی تصور عبور لوله گاز به آنجا در اذهان هم نمی گنجید و آنجا بود که فعل خواستن توانستن است به عینه صرف شد .
مدیرعامل شرکت گاز استان عبور بدون حادثه لوله های گاز از گردنه چهارطاق با عرضی کمتر از 3.5 متر با وجود داشتن دره هایی عمیق به عمق بیش از 300 متر ،دقیقا در نقاطی که می بایستی ماشین الات ،تجهیزات و اکیپهای عملیاتی مستقر شده و کار گازرسانی تداوم داشته باشدرا از افتخارات این شرکت دانست و تاکید کرد کارکردن در چنین شرایطی با وجود تمامی مشکلات کاری و بودجه ای تنها نشان از عشق به خدمت گزاریست و این است که راه را هموار می سازد .
مهندس حیدری اخذ گواهینامه های ایزو 10002 و ایزو 10004 ، ثبت وپاسخگویی بیش از 115مورد شکایت در سامانه CRM در سال گذشته ،بدون هیچ گونه وقفه در کارو همچنین کسب تندیس سیمین رضایتمندی ارباب رجوع توسط جهاد دانشگاهی استان را نشان از سیستمی و به روز بودن بودن پاسخگویی شرکت گاز استان دانست و و از خدمات سازنده صورت گرفته در این زمینه تقدیر کرد و یادآور شد ،شرکت گاز استان ضمن استقبال از انجام چنین اقدامات کنترلی پذیرای نقطه نظرات سازنده شما بازرسان محترم در تمامی زمینه ها خواهد بود .
شایان ذکر است در این بازدید چند روزه روند کارهای عملیاتی در حوزه های مختلف از جمله اجرای طرحها ،بهره برداری ( خصوصا رسیدگی به امور مشترکین ) ،سامانه CRM،ملاقات عمومی با مدیر عامل و همچنین رضایتمندی کارکنان و نقطه نظرات آنان در مرکز استان و اکثر شهرستانها ی تابعه مورد بررسی قرار گرفت و پیشنهادتی در جهت پیشگیری و اصلاح موارد توسط بازرسان به شرکت گاز استان منعکس گردید .

  • تاریخ درج خبر :
  • 1399/04/14 - ٠٩:٥١
  • تاریخ بروز رسانی خبر :
  • تعداد بازدید خبر :
  • 171

خروج




تصاویر منتخب