صفحه اصلی > خبرها > آرشیو اخبار شرکت های ستادی 


نسخه چاپي

اخذ تقدیرنامه چهارستاره در سومین دوره ارزیابی سرآمدی شرکت ملی گاز ایران

اخذ تقدیرنامه چهارستاره در سومین دوره ارزیابی سرآمدی شرکت ملی گاز ایران

شركت گاز استان چهار محال وبختياري در سومین دوره ارزيابي سرآمدي شرکت ملی گاز ایران که در سال گذشته صورت گرفت موفق به اخذ تقدیرنامه چهارستاره گردید .

اخذ تقدیرنامه چهارستاره در سومین دوره ارزیابی سرآمدی شرکت ملی گاز ایران
شركت گاز استان چهار محال وبختياري در سومین دوره ارزيابي سرآمدي شرکت ملی گاز ایران که در سال گذشته صورت گرفت موفق به اخذ تقدیرنامه چهارستاره گردید .
سيامك حيدري (مدير عامل شركت گاز استان چهارمحال وبختياري ) در اولین جلسه کنترل پروژه که در سال جاری برگزار گردید با اشاره به شرایط ویژه ای که ویروس کرونا در جهان و در سطح کشور ایجاد کرده است گفت : این شرکت ضمن رعایت کلیه پروتکلهای بهداشتی اقداماتی از جمله ( ضدعفونی نمودن محیط کاری کارکنان ،توزیع ماسک ،دستکش و مواد ضد عفونی کننده ،ایجاد شرایط دورکاری و رعایت فاصله اجتماعی و...)رادر دستور کار قرار داد و در سطح وسیع تر نیز آمادگی کامل خود را برای هرگونه همکاری با دانشگاه علوم پزشکی استان اعلام نمود و این در واقع عینیت بخشیدن به تعالی سازمانی در مقام عمل است
مدیرعامل شرکت گاز استان با بیان این که : شرکت گاز استان به عنوان يك شركت پيشرو بر مبناي اعتقاد ارزشي ،فرهنگي وسازمانی خود با جهت گيري كلي ماموريت ،چشم انداز ،اهداف ،استراتژيها و.. برنامه ها و فعاليت خود را همسو با ارزشها تعريف كرده و به مرحله اجرا مي گذارد تصریح کرد :اين شركت ضمن تعهد به كيفيت و تعالي سازماني با بكارگيري فناوري ها و تكنولوژيها ي نو، تمام تلاش و كوشش خود را در جهت پيشبرد اهداف و رضايتمندي حداكثري مشتريان ،كاركنان و ذي نفعان به كار گرفته و توجه ويژه اي به معيشت وسلامت كاركنان دارد .
مهندس حیدری اذعان کرد : شرکت گاز استان با عبور لوله های گاز از گردنه چهارطاق با عرضی کمتر از 3.5 متر روزهای سخت و طاقت فرسایی را پشت سر گذاشت و توانست فعل خواستن ،توانستن است را صرف کرده و زیرساختهای لازم در چنین مناطق صعب العبوری را فراهم نماید و تعالی سازمانی چیزی جز این حرکت عظیم نمی تواند باشد .
مدیرعامل شرکت گاز استان هدف از تعالی سازمانی را ارتقاء و بروزرسانی سیستمهای مدیریتی با توسعه تکنولوژیهای نو خصوصا در زمینه فن آوری اطلاعات دانست و گفت : تمامی این تلاشها می بایستی به رضایتمندی حداکثری مشتریان سازمان منجر شود که بحمدالله این شرکت طبق نظرسنجیهای بعمل آمده رضایتمندی بالای 77 در صدرا در کارنامه خود ثبت کرده که نشان از همت والای کارکنان این شرکت می باشد .
مهندس حیدری در پایان اخذ تقدیرنامه چهارستاره توسط شرکت گاز استان را افتخاری بزرگ در سطح استان و شرکتهای گاز استانی دانست و از زحمات کلیه مدیران در رده های مختلف ،روسای محترم نواحی تابعه و کلیه کارکنان و کارشناسان خصوصا تمامی اعضاء کارگروهها ی تعالی سازمانی در کمیته های مختلف که موجبات این فخر را فراهم نمودند تقدیر به عمل آورد .

  • تاریخ درج خبر :
  • 1399/01/31 - ١٣:٤٤
  • تاریخ بروز رسانی خبر :
  • تعداد بازدید خبر :
  • 58

خروج




تصاویر منتخب