بیانیه سطح خدمات شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری بدینوسیله توافق نامه سطح خدمات وب سایت شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری را به اطلاع میرساند:
وب سایت شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری امکان ثبت و پیگیری درخواست های انتقادات، پیشنهادات، شکایات را برای شما متقاضیان گرامی در قالب خدمات الکترونیکی و از طریق سامانه ارتباط با مشتریان فراهم نموده است. در قسمت «تماس با ما» کلیه اطلاعات تماس مدیران شرکت، جهت رفاه حال مراجعین محترم قرار داده شده است . در سامانه ارتباط با مشتریان، به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم، درخواست مراجعه حضوری گردد. وب سایت شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری بر مبنای پایداری زیر ساخت های ارتباطی بصورت تمام وقت در دسترس مراجعین گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد شد. جهت سهولت در دانلود اطلاعات از روي وب سايت، لطفا نرم افزار دانلود منيجر بر روي سيستم خود نصب نماييد.
تمامي تغييرات و بروز رساني هاي وب سایت شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری، بدون خارج شدن وب سایت از دسترس خواهد بود ولي در صورت نياز اين كار در روزهای تعطیل انجام خواهد شد.
|
صفحه اصلی > معرفی شرکت > بیانیه سطح خدمات